Γιώργος Παπαδόπουλος – Γαλάτεια Βασιλειάδη: Βάφτισαν τον δεύτερο γιο τους

|
THESTIVAL TEAM

Στιγμές ευτυχίας για τους Γιώργος Παπαδόπουλος κι τη σύζυγό του, Γαλάτεια Βασιλειάδη, καθώς χθες βάφτισαν τον δεύτερο γιο τους.

Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε στο εκκλησάκι της Αγίας Σκέπης μέσα σε ένα κτήμα της Ανατολικής Αττικής, ενώ ο νεοφώτιστος πήρε το όνομα Ιορδάνης, από τον πεθερό του τραγουδιστή. Υπενθυμίζεται πως ο γιος τους Άγγελος βαφτίστηκε στην Λευκωσία, ωστόσο το ζευγάρι αποφάσισε αυτή τη φορά να βαφτίσει το δεύτερο παιδάκι τους στην Αθήνα.

Οι νονές του μικρού ήταν οι δυο καλές φίλες του ζευγαριού Κάλια και Μύρια.

Δες τις πρώτες φωτογραφίες από τη βάφτιση του μικρού Ιορδάνη:

Φωτογραφίες: Πέτρος Χόντος

Πηγή: TLIFE