Γέννησε η Ανθή Βούλγαρη -Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι

THESTIVAL TEAM
Μητέρα έγινε η Ανθή Βούλγαρη, η οποία έφερε χθες Τρίτη 11 Μαρτίου στον κόσμο το πρώτο της παιδί.
«Εχθές γεννήσαμε», είπε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος από τον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα MEGA» ανακοινώνοντας το ευχάριστο γεγονός.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του MEGA, σύμφωνα με όσα είπε ο συνεργάτης και στενός της φίλος, είναι πλέον μητέρα ενός μικρού αγοριού.
«Έναν υπέροχο μπέμπη γέννησε χθες η Ανθή μας. Μια χαρά πήγαν όλα», είπε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος.





