Ευρυδίκη Παπαδοπούλου: Τα χρήματα που πήρε για τρεις εβδομάδες στο Survivor – Ετήσιο εισόδημα για πολλούς

|
THESTIVAL TEAM

Χθες Πέμπτη, το κοινό αποφάσισε να αποχωρήσει από το Survivor All Star η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου.

«Απόλαυσα την κάθε στιγμή, φεύγω με το κεφάλι ψηλά και θέλω να πω στα παιδιά να το απολαύσουν. Σίγουρα η κόκκινη ομάδα θα δυναμώσει με την αποχώρηση μου» τόνισε, μεταξύ άλλων, η Ευρυδίκη.

Η ξανθιά παίκτρια αυτή τη φορά έκανε ένα πολύ μικρό πέρασμα από το παιχνίδι, καθώς η παραμονή της στο Survivor κράτησε μόνο 3 εβδομάδες.

Με πρόχειρους και σύντομους υπολογισμούς, μπορούμε με βεβαιότητα να σας πούμε, πως από την παραμονή της η ξανθιά επιχειρηματίας κατάφερε να συγκεντρώσει 15.000 ευρώ. Ωστόσο, το 2022 είχε κερδίσει περίπου 50.000 ευρώ.