Ευδοκία Ρουμελιώτη: Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπόρεσε να κρατήσει το παιδί που ήθελε να υιοθετήσει με τον σύζυγό της

|
THESTIVAL TEAM

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη μίλησε ανοιχτά για τη διαδικασία αναδοχής παιδιού που τελικά δεν οδήγησε σε υιοθεσία, όπως αρχικά εκείνη και ο σύζυγός της επιθυμούσαν.

Καλεσμένη στην εκπομπή «Super Κατερίνα», η ηθοποιός εξήγησε για πρώτη φορά με ειλικρίνεια τους λόγους που η αναδοχή δεν προχώρησε, αποκαλύπτοντας ότι το παιδί απομακρύνθηκε από την οικογένεια εξαιτίας σοβαρών προβλημάτων υγείας. Όπως ανέφερε, οι ειδικοί έκριναν πως η κατάσταση θα μπορούσε να επιδεινωθεί από το οικογενειακό περιβάλλον εκείνης της περιόδου, καθώς ο γιος της μόλις είχε ξεκινήσει το σχολείο..

«Το παιδάκι αυτό μπήκε ξαφνικά στη ζωή μας. Δεν υπήρχε τρίτη λύση. Ή θα το κρατούσαμε για να έχει μια ευκαιρία στη ζωή ή θα κατέληγε σε ίδρυμα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Όμως, η απόφαση των αρμόδιων φορέων ήταν διαφορετική: θεωρήθηκε πως, λόγω της κατάστασης υγείας του παιδιού και της δυναμικής στο σπίτι, η παραμονή του εκεί δεν ήταν προς το συμφέρον του.

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη μίλησε με σεβασμό και αγάπη για τη γυναίκα που φροντίζει σήμερα το παιδί, ενώ εξέφρασε και τον θαυμασμό της για όλους όσους επιλέγουν να γίνουν ανάδοχοι ή να υιοθετήσουν.


«Στο τέλος το παιδί αυτό βρίσκεται κάπου. Όχι ακριβώς σε οικογένεια. Το μεγαλώνει μια γυναίκα μόνη της. Είχαμε δεν είχαμε επιλογή, είχαμε ήδη τρία παιδιά με τον άντρα μου, ήθελα να κάνω και άλλο παιδί εγώ. Απλώς το παιδάκι αυτό βρέθηκε με ένα τρόπο στη ζωή μας και ήταν σαν να μην είχαμε άλλη επιλογή. Ή θα το κρατάγαμε για να ζήσει ή θα έπρεπε να πάει σε κάποιο ίδρυμα και να φύγει. Δεν υπήρχε τρίτη λύση.»

«Αν υπάρχει ένα πραγματικό αποτύπωμα που μπορεί να αφήσει κάποιος στη ζωή, είναι αυτό να μεγαλώσει ένα παιδί που το έχει ανάγκη. Είναι πράξη τεράστιας δύναμης και αγάπης», υπογράμμισε.