Δήμητρα Βαμβακούση: Πήρε το μεταπτυχιακό της από τη Φιλοσοφική Σχολή

|
THESTIVAL TEAM

Έναν ακόμη λόγο για να χαμογελά έχει η Δήμητρα Βαμβακούση, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία το μεταπτυχιακό της στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Η σύζυγος του Γιώργου Αγγελόπουλου μοιράστηκε τη χαρούμενη στιγμή με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram, δημοσιεύοντας φωτογραφίες με το πτυχίο της και στέλνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα για τη δύναμη της προσπάθειας και της επιμονής.

«Eνα μεταπτυχιακό γύρω από την ηθική, τη δικαιοσύνη και την ευζωία και τη σχέση ανθρώπου ζώων και κόσμου. Δεν ήταν απλώς ένας τίτλος σπουδών, ήταν μια διαδρομή που με έκανε να δω με περισσότερη ευαισθησία τη σχέση μας με τον κόσμο γύρω μας. Ευγνώμων για όσα έμαθα, για όσους με στήριξαν και για όλα όσα ανθίζουν όταν δεν τα παρατάς», έγραψε στην ανάρτησή της η Δήμητρα Βαμβακούση.