Δέσποινα Βανδή: Η πρώτη κοινή φωτογραφία με τον Βασίλη Μπισμπίκη μετά την περιπέτεια της υγείας του

THESTIVAL TEAM
Η Δέσποινα Βανδή ανέβασε την πρώτη κοινή φωτογραφία με τον σύντροφό της, Βασίλη Μπισμπίκη, μετά το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε.
Στη λεζάντα της φωτογραφίας που ο ηθοποιός την κρατάει αγκαλιά, η τραγουδίστρια ευχήθηκε «Καλή Σαρακοστή». Σε μία άλλη εικόνα, φαίνονται κάποια θαλασσινά, από το γεύμα του ζευγαριού.
Δείτε τις φωτογραφίες





