Δέσποινα Βανδή: Η φωτογραφία μετά την πρεμιέρα του Βασίλη Μπισμπίκη και το τρυφερό μήνυμα

|
THESTIVAL TEAM

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τετάρτης η παράσταση «Έγκλημα και Τιμωρία», την οποία σκηνοθετεί ο Βασίλης Μπισμπίκης και πρωταγωνιστεί.

Στο πλευρό του ηθοποιού και σκηνοθέτη ήταν η σύντροφος του, Δέσποινα Βανδή, η οποία τον στηρίζει σε κάθε του βήμα και είναι δίπλα του.

Μετά το τέλος της παράστασης, η τραγουδίστρια μοιράστηκε με τους ακολούθους της στο Instagram μια πολύ τρυφερή φωτογραφία με τον Βασίλη Μπισμπίκη. Το ζευγάρι περπατάει μαζί αγκαλιασμένο, ενώ η Δέσποινα Βανδή έγραψε: «Η πιο ωραία στιγμή! Την ώρα που γυρνάς σπίτι μετά από μια τόσο καλή πρεμιέρα!».  

Δείτε την φωτογραφία: