Δέσποινα Βανδή: Η ανάρτησή της για τις φωτιές στον Έβρο

THESTIVAL TEAM
Η Δέσποινα Βανδή, με ανάρτησή της στα social media, θέλησε να εκφράσει την απογοήτευσή της για όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες, με τα πύρινα μέτωπα σε αρκετές περιοχές της χώρας μας.
Συγκεκριμένα, αναδημοσίευσε ένα βίντεο από μία περιοχή του Έβρου, όπου πλέον κυριαρχεί το μαύρο της καμένης γης. «Θλιβερό…» έγραψε η τραγουδίστρια.






