Δέσποινα Βανδή για Βασίλη Μπισμπίκη: Τα δύσκολα πέρασαν (video)

|
THESTIVAL TEAM

H Δέσποινα Βανδή μετά την περιπέτεια υγείας του συντρόφου της, Βασίλη Μπισμπίκη βρέθηκε κανονικά στην κριτική επιτροπή του J2US.

Όταν ο παρουσιαστής Νίκος Κοκλώνης καλωσόρισε την Δέσποινα Βανδή στην κριτική επιτροπή, εκείνη αρκέστηκε να δηλώσει με χαμόγελο τα εξής: “Τα δύσκολα πέρασαν! Πέρασαν, πέρασαν… Έχει ήδη ξεκινήσει η νέα εβδομάδα. Είμαι καλά. Είμαι ευγνώμων και είμαι καλά”.