Δάφνη Καραβοκύρη: Δέχομαι πίεση για τα κιλά μου, αν νοσούσα ξανά από νευρική ανορεξία θα το δήλωνα

|
THESTIVAL TEAM

Μια ξεκάθαρη απάντηση σε όλους όσοι σχολιάζουν το βάρος της και προχωρούν σε ερωτήσεις για το εάν νοσεί ξανά με νευρική ανορεξία, έδωσε η Δάφνη Καραβοκύρη, τονίζοντας πως είναι υγιής.

Η δημοσιογράφος αναφέρθηκε την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου στην εκπομπή «Real View» στα σχόλια που δέχεται σχετικά με την εμφάνισή της. Η Δάφνη Καραβοκύρη έχει μιλήσει δημόσια για τη μάχη που έδωσε στο παρελθόν με τη νευρική ανορεξία, καθώς σε μία περίοδο είχε φτάσει να ζυγίζει 39 κιλά.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, δέχεται καθημερινά bullying και body shaming στα social media: «Εγώ που δεν είχα μιλήσει για κάτι που με είχε πλήξει, τοποθετήθηκα φέτος και από την εκπομπή. Ξέρεις γιατί; Δέχομαι μεγάλη πίεση για τα κιλά μου, μου κάνουν συνεχώς body shaming για το ότι έχασα βάρος και σβήνω καθημερινά τα μηνύματα που μου στέλνουν κάτω από τις φωτογραφίες. Ένιωσα λοιπόν την ανάγκη να απαντήσω».

Η δημοσιογράφος πρόσθεσε στη συνέχεια, ότι εάν νοσούσε ξανά θα επέλεγε να μοιραστεί την εμπειρία της με τον κόσμο, καθώς γνωρίζει ότι πολλοί είναι εκείνοι που παίρνουν δύναμη μέσα από την ιστορία και τις αφηγήσεις της: «Είναι αδυναμία και δύναμη ταυτόχρονα. Γιατί από τη στιγμή που έχω περάσει την ασθένεια της νευρικής ανορεξίας και έχω αποτελέσει παράδειγμα για άλλους να αντλήσουν δύναμη από εμένα για να ξεπεράσουν αυτό το σκοτάδι, την μπόχα, το μπουντρούμι, το να πιστεύει κάποιος ότι είμαι άρρωστη ξανά, είναι σαν να προδίδω αυτούς τους ανθρώπους που προσπαθώ να βοηθήσω μιλώντας. Αν νοσούσα, θα το δήλωνα».