Άννα Μαρία Βέλλη: Ήταν πληγωτικό και εντυπώθηκε τόσο πολύ στο μέσα μου που μίσησα τα πόδια μου

Η Άννα Μαρία Βέλλη τοποθετήθηκε ξανά για τα σχόλια που κατά καιρούς δέχεται στα social media, μέσα από μια νέα ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η γνωστή YouTuber δημοσίευσε ένα βίντεο από τη γυμναστική της ρουτίνα, επιλέγοντας να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους σκέψεις και συναισθήματα σχετικά με τα σχόλια που έχει δεχτεί για την εμφάνιση των ποδιών της και τον τρόπο που έχει μάθει να τα διαχειρίζεται.
“Βρήκα αφορμή να μιλήσω για τα πόδια μου και για το πώς είναι η μεγαλύτερη μου ανασφάλεια. Ήταν πληγωτικό και εντυπώθηκε τόσο πολύ στο μέσα μου που και μίσησα τα πόδια μου και έγινα υπερευαίσθητη με όσους μου το λέγαν” σημείωσε χαρακτηριστικά η Άννα Μαρία Βέλλη.
“Έχω πια δουλέψει αρκετά με το να μην αφήνω τα σχόλια να με επηρεάζουν αλλά έχω ακόμα δρόμο στο να αγαπήσω τα πόδια μου” πρόσθεσε, ακόμα, σ’ αυτό το νέο διαδικτυακό της ξέσπασμα στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.






