Άννα Μαρία Βέλλη: Η πρώτη ανάρτηση μετά τη συγκλονιστική εξομολόγησή της για την κακοποίηση

Την πρώτη της ανάρτηση, μετά την συγκλονιστική της ομιλία στο TEDx και αφορούσε στην κακοποίηση που έχει δεχτεί από σύντροφό της, έκανε η Άννα Μαρία Βέλλη, στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram.
«Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω για τα μηνύματά σας μετά την ανάρτηση της ομιλίας μου. Έχω πλημμυρίσει από χθες από πανέμορφα συναισθήματα και ο κουβάς (για όλους όσους είδατε όλη την ομιλία) έχει γεμίσει αγάπη.
Αποφάσισα να ανοιχτώ και να με βάλω σε μια τόσο ευάλωτη θέση με στόχο να παροτρύνω, να κάνω ορατό και να απενοχοποιήσω φράσεις με τις οποίες όλοι μεγαλώσαμε (τα εν οίκω εν δήμο) με απώτερο σκοπό να καταλήξω στη σημασία της ψυχικής υγείας.
Μοιραστείτε τις εμπειρίες που σας βαραίνουν γίνονται πιο ελαφριές. Ανοίξτε τον ψυχικό σας κόσμο και τα χαρτιά σας και έτσι θα βρείτε τη δύναμη να απαλλαγείτε από τον θυμό σας και να προχωρήσετε», έγραψε η Άννα Μαρία Βέλλη.






