”Η Βουλή χθες ήταν ένα after ψυχιατρείο”

THESTIVAL TEAM
Την χθεσινή συνεδρίαση της βουλής για την ψήφιση του νέου μνημονίου σχολίασε στο προσωπικό της προφίλ στο facebook, η ηθοποιός Ελένη Ράντου.
Η δημοφιλής ηθοποιός, που με κάθε ευκαιρία τοποθετείται επί των πολιτικών εξελίξεων, παρομοίασε τη βουλή ως ζωντανό after ψυχιατρείο, συμπληρώνοντας: ”Πόσες δόσεις θλιβερής πραγματικότητας να αντέξει κανείς;”.





