Θεσσαλονίκη: Έληξε η κατάληψη στο ΕΚΘ για τα Προσφυγικά

|
THESTIVAL TEAM

Ολοκληρώθηκε η κατάληψη στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, σε ένδειξη αλληλεγγύης αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών, στην Αθήνα.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τα μέλη των συλλογικοτήτων που είχαν προχωρήσει στην κατάληψη αποχώρησαν.

Περισσοτερες Ειδησεις