Θεσσαλονίκη: Εκτός ΜΕΘ η 4χρονη που τη δάγκωσε οχιά

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Ευχάριστα είναι τα νέα για την πορεία και εξέλιξη της υγείας του 4χρονου κοριτσιού από τη Λάρισα που το δάγκωσε οχιά.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το παιδί βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης “Ιπποκράτειο” ανταποκρίνεται καλά στην αγωγή που της χορηγείται.