Θεσσαλονίκη: Αγανάκτηση των καρκινοπαθών για το δικαστικό “πάγωμα” του Νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου στο Καρατάσιου

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Την έντονη διαμαρτυρία και αγανάκτησή της εκφράζει η Ομοσπονδία Καρκινοπαθών Ελλάδος για το δικαστικό “πάγωμα” του Νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης στο στρατόπεδο Καρατάσιου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της, η Ομοσπονδίας Καρκινοπαθών Ελλάδος (Ο.Κ.Ε.), ερμηνεύοντας τη βαθιά οργή, την αγανάκτηση και την απόγνωση χιλιάδων ογκολογικών ασθενών και των οικογενειών τους, εκφράζει την πιο έντονη διαμαρτυρία της για το πλήρες αδιέξοδο και την επ’ αόριστον καθυστέρηση στην ανέγερση του Νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης στο πρώην Στρατόπεδο Καρατάσιου.

Η Ομοσπονδία αναφέρει ότι η πρόσφατη δικαστική εμπλοκή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) μεταξύ μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων για το έργο των 435 εκατομμυρίων ευρώ επιβεβαιώνει τις αρχικές προειδοποιήσεις της Ο.Κ.Ε.

“Η επιλογή της κυβέρνησης για υλοποίηση μέσω ΣΔΙΤ μετατρέπει την υγεία σε πεδίο κερδοφορίας. Όσο οι κατασκευαστικοί κολοσσοί μάχονται δικαστικά, οι καρκινοπαθείς στοιβάζονται σε ξεπερασμένες υποδομές και περιμένουν εξαντλητικές λίστες αναμονής για μια ακτινοβολία, χάνοντας πολύτιμο χρόνο για την επιβίωσή τους” τονίζει η Ο.Κ.Ε.

“Το Υπουργείο Υγείας φέρει ακέραια την ευθύνη. Αντί το νοσοκομείο να χρηματοδοτηθεί ως αμιγώς δημόσιο έργο μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, επιλέχθηκε ένα μοντέλο που εγκλωβίζει τους ασθενείς σε ιδιωτικά συμφέροντα” συμπληρώνει.

Η Ο.Κ.Ε. και οι Σύλλογοι Καρκινοπαθών της Βόρειας Ελλάδας απαιτούν:

Άμεση απεμπλοκή του έργου από τις δικαστικές διαμάχες των ΣΔΙΤ.

Αποκλειστικά δημόσια χρηματοδότηση για το νοσοκομείο των 425 κλινών, ώστε να ανήκει 100% στο ΕΣΥ.

Γενναία κονδύλια για την άμεση ενίσχυση του «Θεαγενείου», που εκπέμπει σήμα κινδύνου λόγω υποστελέχωσης και ελλείψεων υλικών.

Ανάπτυξη περιφερειακών μονάδων ημερήσιας νοσηλείας στην επαρχία (Δράμα, Σέρρες, Έδεσσα, Πτολεμαΐδα κ.α.), για να σταματήσει η εξόντωση των ασθενών από τις μετακινήσεις.

Δεν είμαστε αριθμοί για απορρόφηση κονδυλίων ούτε πελάτες εταιρειών. Είμαστε άνθρωποι που μάχονται για τη ζωή τους και απαιτούμε δωρεάν δημόσιες υποδομές και άμεση έναρξη εργασιών.

Ο καρκίνος δεν περιμένει τα δικαστήρια και τα κέρδη των εργολάβων.