Θάσος: Τι απαντά η πλοιοκτήτρια εταιρεία για το περιστατικό με το ΑμεΑ

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου με τη θέση της πλοιοκτήτριας εταιρείας με αφορμή το περιστατικό με ανήλικο άτομο με ειδικές ανάγκες το οποίο ταξίδεψε στον χώρο του πάρκινγκ του πλοίου με τη συνοδό του στο δρομολόγιο ferry boat από Θάσο για την Κεραμωτή Καβάλας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, «το πλοίο πληροί τις απαιτήσεις για την εξυπηρέτηση επιβατών σε πορθμειακές γραμμές και διαθέτει ειδικό αναπηρικό καροτσάκι, το οποίο χρησιμοποιείται για τη μεταφορά επιβατών ΑμεΑ από και προς το σαλόνι του πλοίου» και συνέχισε λέγοντας πως «κατά τη διάρκεια του περιστατικού, ο πλοίαρχος και το πλήρωμα, σύμφωνα με την εταιρεία, ρώτησαν τον επιβάτη ΑμεΑ και τον συνοδό του εάν επιθυμούν τη χρήση του ειδικού καροτσιού, ωστόσο εκείνοι φέρονται να αρνήθηκαν».
Τέλος, αναφέρουν πως «προσφέρθηκε καρέκλα για ξεκούραση, ενώ το πλήρωμα βοήθησε τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο από το πλοίο».
Αναλυτικά η ανακοίνωση από τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου:
Σε συνέχεια περιστατικού που έλαβε χώρα στις 22 Ιουλίου 2025 στο πλοίο Ε/Γ – Ο/Γ «ΙΩΑΝΝΗΣ – ΣΟΦΙΑ Κ.» της Κοινοπραξίας «THASSOS SEAWAYS», παραθέτουμε τη θέση της εταιρείας, όπως καταγράφηκε σε επίσημη επιστολή της:
”Το πλοίο, κατασκευασμένο το 2016, πληροί τις απαιτήσεις για την εξυπηρέτηση επιβατών σε πορθμειακές γραμμές και διαθέτει ειδικό αναπηρικό καροτσάκι, το οποίο χρησιμοποιείται για τη μεταφορά επιβατών ΑμεΑ από και προς το σαλόνι του πλοίου. Κατά τη διάρκεια του περιστατικού, ο πλοίαρχος και το πλήρωμα, σύμφωνα με την εταιρεία, ρώτησαν τον επιβάτη ΑμεΑ και τον συνοδό του εάν επιθυμούν τη χρήση του ειδικού καροτσιού, ωστόσο εκείνοι φέρονται να αρνήθηκαν. Στη συνέχεια, προσφέρθηκε καρέκλα για ξεκούραση, ενώ το πλήρωμα βοήθησε τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο από το πλοίο.”
Ακολουθήστε το Thestival στο 




