Στο νοσοκομείο 13χρονη από χρήση χασίς: Την εντόπισε η μητέρα της από το smartwatch

Αδιανόητο περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Τρίτης 30 Δεκεμβρίου, όταν ένα 13χρονο κορίτσι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων “Αγία Σοφία” μετά από χρήση χασίς.
Το ανήλικο κορίτσι εντοπίστηκε αναίσθητο από την μητέρα της από το smartwatch που φορούσε και από μια εφαρμογή που της έδειχνε που βρισκόταν η κόρη της, με αποτέλεσμα να την βρει σε άσχημη κατάσταση από την χρήση χασίς και να την μεταφέρει στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με το newsit.gr, η 13χρονη μαζί με μια φίλη της, επίσης ανήλικη, είχαν βρεθεί με δύο ενήλικες άνδρες Αιγυπτιακής καταγωγής.
Εκεί έκαναν χρήση χασίς και η μία από τις δύο κοπέλες λιποθύμησε και ξύπνησε σε άσχημη κατάσταση.
Μάλιστα η ανήλικη θα υποβληθεί σε ιατροδικαστική εξέταση, καθώς υπάρχουν υπόνοιες για σεξουαλική κακοποίηση.





