Σε νοσοκομείο της Τιμισοάρα οι τραυματίες από το τροχαίο με οπαδούς του ΠΑΟΚ – “Έχουν συνείδηση”

Τη βαθιά του θλίψη για το τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους επτά Έλληνες οπαδοί του ΠΑΟΚ, εξέφρασε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Σε δήλωσή του, ο κ. Γεωργιάδης σημειώνει ότι από την πρώτη στιγμή επικοινώνησε με τις ρουμανικές αρχές, και συγκεκριμένα με τον ομόλογό του Υπουργό Υγείας της Ρουμανίας, Alexandru Rogobete, καθώς και με τον Υφυπουργό Διαχείρισης Κρίσεων, Raed Arafat, για να συντονιστεί η παροχή βοήθειας στους τραυματίες.
Σύμφωνα με τον υπουργό, οι τρεις τραυματίες έχουν συνείδηση και μεταφέρονται αυτή την ώρα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Τιμισοάρα. «Περισσότερες πληροφορίες για την υγεία τους θα έχουμε σε λίγη ώρα», ανέφερε, προσθέτοντας ότι η ελληνική πλευρά είναι έτοιμη να παράσχει οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστεί ή να μεταφέρει τους τραυματίες στην Ελλάδα, εφόσον το κρίνουν οι ιατροί.
Ο κ. Γεωργιάδης ευχαρίστησε επίσης τις Ρουμανικές Αρχές για την αριστη συνεργασία και απηύθυνε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων και στη μεγάλη οικογένεια του ΠΑΟΚ για το τραγικό γεγονός.
Από την πρώτη στιγμή που πληροφορήθηκα το τραγικό δυστύχημα με τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ στη Ρουμανία, επικοινώνησα με τις Ρουμανικές Αρχές και συγκεκριμένα με τον ομόλογο μου Υπουργό Υγείας της Ρουμανίας κ. Alexandru Rogobete και με τον Υφυπουργό Διαχείρισης Κρίσεων κ. Raed…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 27, 2026





