Μελωδίες από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του δήμου Θεσσαλονίκης στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο

|
THESTIVAL TEAM

Τις ευχές της μετά…. μουσικής χάρισε η Φιλαρμονική Ορχήστρα του δήμου Θεσσαλονίκης το πρωί της Παρασκευής στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του 424 Στρατιωτικού Νοσοκομείου της πόλης, αλλά και στους ασθενείς του.

Η Φιλαρμονική παιάνισε χριστουγεννιάτικες μελωδίες οι οποίες αντήχησαν σε όλο το νοσοκομείο.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη ορχήστρα επισκέπτεται όλα τα νοσοκομεία της πόλης ενόψει εορτών και χαρίζει ελπίδα και κουράγιο με τις μουσικές της σε εκείνους που παλεύουν καθημερινά με ασθένειες.

Δείτε φωτογραφίες: