Ηλεία: Ζευγάρι τουριστών άφησε το παιδί του στο αυτοκίνητο για να πάει για ψώνια

THESTIVAL TEAM
Συναγερμός σήμανε στο Αρκούδι Ηλείας σήμερα το μεσημέρι, όταν ζευγάρι τουριστών που βρίσκονται στην περιοχή για τις διακοπές τους, άφησαν το παιδί τους μόνο του μέσα στο αυτοκίνητο και πήγαν για τα ψώνια τους.
Σύμφωνα με το patrisnews.com, περαστικοί που είδαν μόνο του το παιδί για αρκετή ώρα μέσα στο όχημα, ειδοποίησαν τις αρχές.
Μετά την κινητοποίηση, οι γονείς εμφανίστηκαν και άνοιξαν οι ίδιοι το αυτοκίνητο, χωρίς να χρειαστεί να επέμβει η πυροσβεστική που είχε κληθεί στο σημείο, ενώ το παιδί είναι καλά στην υγεία του.





