Κατέθεσε αγωγή ο Δ. Θεσσαλονίκης για τις κινητοποιήσεις των υπαλλήλων στην καθαριότητα – Ζητά να κηρυχθούν παράνομες

|
THESTIVAL TEAM

Στη δικαιοσύνη προσέφυγε ο Δήμος Θεσσαλονίκης για τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην καθαριότητα, που έχουν ως αποτέλεσμα να συσσωρευτούν όγκοι σκουπιδιών στους δρόμους της πόλης.

Ο δήμος κατέθεσε αγωγή στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, η οποία αναμένεται να συζητηθεί εντός της ημέρας με τη διαδικασία των εργατικών διαφορών και στη συνέχεια το δικαστήριο θα εκδώσει προσωρινή διαταγή.

Με την αγωγή ο δήμος Θεσσαλονίκης ζητά να κηρυχθεί η κινητοποίηση των εργαζομένων παράνομη και καταχρηστική.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ