Πρώτο κρούσμα Έμπολα στη Γαλλία: Γιατρός διαγνώστηκε μετά την επιστροφή του από το Κονγκό

Συναγερμός έχει σημάνει στη Γαλλία καθώς εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από το Κονγκό. Ο ασθενής έχει τεθεί σε απομόνωση, ενώ οι υγειονομικές αρχές έχουν ξεκινήσει ιχνηλάτηση επαφών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου.
Οι υγειονομικές αρχές στη Γαλλία επιβεβαίωσαν το πρώτο κρούσμα του θανατηφόρου ιού Έμπολα στη Γαλλία. Πρόκειται για γιατρό που είχε ταξιδέψει στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, όπου η νόσος θερίζει.
Το γαλλικό υπουργείο Υγείας ανέφερε σε ανακοίνωσή του ότι «επιβεβαιώνει σήμερα τον εντοπισμό του πρώτου θετικού κρούσματος της νόσου από τον ιό Έμπολα στην εθνική επικράτεια». Σε διευκρινίσεις προς το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP), το υπουργείο γνωστοποίησε ότι το κρούσμα εντοπίστηκε στη μητροπολιτική Γαλλία.
«Η κατάσταση παρακολουθείται πολύ στενά από τον πρωθυπουργό», ανέφερε από την πλευρά του το Ματινιόν.
Ο ασθενής έχει τεθεί σε απομόνωση, ενώ οι υγειονομικές αρχές έχουν ξεκινήσει ιχνηλάτηση επαφών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου. Παράλληλα, επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος για τον γενικό πληθυσμό στην Ευρώπη θεωρείται χαμηλός.
Η επιδημία Εμπολα στο Κονγκό, η οποία έχει μολύνει περισσότερους από 1.000 ανθρώπους και έχει προκαλέσει 267 θανάτους, καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων μέσα στον πρώτο μήνα από την έναρξη οποιασδήποτε προηγούμενης έξαρσης της νόσου, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.





