Πρώτη εκτέλεση γυναίκας στη Σιγκαπούρη μετά από σχεδόν 20 χρόνια

|
THESTIVAL TEAM

Οι αρχές της Σιγκαπούρης απαγχόνισαν σήμερα 45χρονη υπήκοο της χώρας που είχε καταδικαστεί για διακίνηση ναρκωτικών.

Πρόκειται για την πρώτη γυναίκα που εκτελείται στην πόλη-κράτος της Ασίας έπειτα από σχεδόν είκοσι χρόνια, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Η θανατική ποινή που είχε επιβληθεί στη Σαριντέουι Μπίντε Τζαμάνι εκτελέστηκε την 28η Ιουλίου 2023», ανέφερε η υπηρεσία δίωξης ναρκωτικών σε δελτίο Τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα.