Νέος συναγερμός στο Ακρωτήρι της Κύπρου – Ήχησαν ξανά σειρήνες

Αρχείο Intime
THESTIVAL TEAM
Νέος συναγερμός σήμανε την Πέμπτη το απόγευμα λίγο μετά τις 4, στο Ακρωτήρι της Κύπρου, όπου εδράζεται η βρετανική βάση.
Είναι η τρίτη φορά που ηχούν οι σειρήνες στην περιοχή τις τελευταίες ώρες. Η πρώτη καταγράφηκε χθες το βράδυ λίγο πριν τις 11 και η δεύτερη το πρωί της Πέμπτης.
Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο της Κύπρου, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, το συμβάν θεωρείται ήδη λήξαν καθώς δεν εντοπίστηκε οποιαδήποτε απειλή.





