Κέιτ Μίντλετον: Η πρώτη εμφάνιση της μετά το τέλος της χημειοθεραπείας (φωτο)

|
THESTIVAL TEAM

Η Κέιτ Μίντλετον πραγματοποίησε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση από τότε που ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τη χημειοθεραπεία της.

Συγκεκριμένα παραβρέθηκε στο πλευρό του βασιλιά Κάρολου, της βασίλισσας Καμίλα και του συζύγου της πρίγκιπα Γουίλιαμ σε εκκλησία στο Μπαλμόραλ της Σκωτίας.

Η Μίντλετον, που φορούσε χακί καπέλο και χρυσά σκουλαρίκια, καθόταν στη θέση του συνοδηγού του αυτοκινήτου, το οποίο οδηγούσε οι σύζυγός της.