Η πριγκίπισσα Κέιτ τιμά την προσφορά στην κοινότητα σε ετήσια χριστουγεννιάτικη εκδήλωση

Φωτογραφία: Instagram
|
THESTIVAL TEAM

Η Κέιτ, η πριγκίπισσα της Ουαλίας, ήταν η οικοδέσποινα μιας ετήσιας συναυλίας με χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο Αββαείο του Ουέστμινστερ, προκειμένου να τιμήσει πρόσωπα που στην πλειονότητά τους προσκλήθηκαν λόγω την υπηρεσίας που έχουν προσφέρει στην κοινότητα. Στο πλευρό της Κέιτ ήταν ο σύζυγός της και διάδοχος του βρετανικού θρόνου πρίγκιπας Ουίλιαμ.

Η εκδήλωση, την οποία έχει ξεκινήσει η πριγκίπισσα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, γίνεται φέτος για πέμπτη φορά, δίνοντας στη βασιλική οικογένεια τη δυνατότητα να ευχαριστήσει πολίτες σε ολόκληρη τη Βρετανία που προσφέρουν εθελοντικό έργο, συγκεντρώνουν χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς και στηρίζουν τους ευάλωτους.

Η Κέιτ, 43 ετών, ολοκλήρωσε πέρυσι έναν κύκλο προληπτικών χημειοθεραπειών προκειμένου να αντιμετωπίσει ένα είδος καρκίνου, που δεν έχει διευκρινίσει. Έδωσε σε κάθε καλεσμένο ένα σημείωμα με το οποίο επισήμαινε πώς «το να ακούει κανείς τον άλλο για μια στιγμή» και να του απευθύνει «μια κουβέντα παρηγοριάς» μπορεί να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων.