Θεσσαλονίκη: Η Χρύσα Κατσαρίνη έρχεται απόψε στο Θέατρο Κήπου με τη Stand up Comedy “Και τι Έλεγα;”

|
THESTIVAL TEAM

Η Χρύσα Κατσαρίνη έρχεται σήμερα στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο Κήπου, με τη νέα της stand up comedy παράσταση «Και τι Έλεγα;».

Με αφετηρία ένα καθοριστικό βράδυ, αυτό της 6ης Μαΐου 2012, η δημοφιλής κωμικός σε μια παράσταση γεμάτη προσωπικό χιούμορ, απρόβλεπτες διαδρομές και αυτοσαρκασμό.

Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση: “Πρέπει να γνωρίζετε βέβαια πως η Χρύσα έχει διάσπαση προσοχής και για πρώτη φορά άφησε την διαταραχή της να πάρει τα ηνία. Οπότε μπορεί και να μη μιλάει μόνο για το βράδυ της 6ης Μαΐου. Σε κάθε περίπτωση αν είστε πραγματικοί φαν της δουλειάς της, είστε ασφαλείς. Αντέξατε τα Αουτς! Δεν μπορεί να είναι χειρότερα”.

Κείμενα-Σκηνοθεσία-Παρουσίαση: Χρύσα Κατσαρίνη

Η παράσταση είναι προγραμματισμένη για απόψε στις 21:00 στο Θέατρο Κήπου.

Προπώληση εισιτήριων: more.com by Viva