Ψήφισε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος (φωτο)

|
THESTIVAL TEAM

Ψήφισε πριν από λίγο ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.

Σύμφωνα με το ekklisiaonline.gr, ο Μακαριώτατος μετέβει στο Γυμνάσιο Οινοφύτων, όπου εκεί αφού ευλόγησε του παρόντες έριξε το ψηφοδέλτιο στην κάλπη.

Μετά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος αναχώρησε για την Αθήνα για την αυριανή Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.