Ναι στη Θεσσαλονίκη: “Εξαργυρώνουν” τα σίγουρα, αλλά ξεχνούν το έργο που πρέπει να προωθήσουν για τη στάθμευση στη Ν. Ελβετία

Με αιχμηρή ανακοίνωση, η παράταξη του πρώην δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, «Ναι στη Θεσσαλονίκη», σχολιάζει την καθυστερημένη παράδοση του προσωρινού χώρου στάθμευσης 400 θέσεων δίπλα στον τερματικό σταθμό του Μετρό στη Νέα Ελβετία, καταλογίζοντας στη σημερινή δημοτική Αρχή παραλείψεις και οικειοποίηση έργων που σχεδιάστηκαν και δρομολογήθηκαν επί της προηγούμενης Διοίκησης.
Η παράταξη κάνει λόγο για «συνήθη παράλειψη σημαντικών λεπτομερειών» από τη δημοτική Αρχή, αναφερόμενη στον προσωρινό χαρακτήρα του έργου, αλλά και στην ευθύνη που έχει η σημερινή Διοίκηση να προχωρήσει στην υλοποίηση της μόνιμης λύσης στάθμευσης στην περιοχή.
Όπως σημειώνεται, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης Δημαρχίας είχαν ήδη εξασφαλιστεί οι απαλλοτριώσεις για την ολοκλήρωση του τερματικού σταθμού, προωθήθηκε η διάνοιξη και ανάπλαση της οδού Μ. Ψελλού, ενώ είχαν ληφθεί και οι αναγκαίες πρωτοβουλίες για τη δημιουργία μόνιμης υποδομής στάθμευσης άνω των 1.000 θέσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η έκταση που χρησιμοποιείται σήμερα προσωρινά ως πάρκινγκ έχει προβλεφθεί να μετατραπεί σε χώρο πρασίνου, σύμφωνα με τον πολεοδομικό σχεδιασμό. Για τον λόγο αυτό, η προηγούμενη Διοίκηση είχε δρομολογήσει τη χρήση του ως μεταβατική λύση, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε στη δέσμευση δύο δημοτικών οικοπέδων επί της νέας οδού Μ. Ψελλού, με ώριμη πολεοδομική προετοιμασία για την κατασκευή υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων.
Η παράταξη του κ. Ζέρβα καλεί τη σημερινή Διοίκηση να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες για την προώθηση και τη δημοπράτηση του μόνιμου έργου στάθμευσης, το οποίο –όπως επισημαίνει– θα μπορεί να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους και θα επιτρέψει την αξιοποίηση της υφιστάμενης έκτασης ως πάρκου, όπως αρχικά σχεδιάστηκε.
«Περιμένουμε να ακούσουμε ότι έχουν προχωρήσει οι αναγκαίες ενέργειες για το μόνιμο πάρκινγκ», καταλήγει η ανακοίνωση της παράταξης.