Μπουτάρης για Άνθιμο: Μου κάνει παρατηρήσεις επειδή αφήνω τα φώτα ανοιχτά! (VIDEO)

|
THESTIVAL TEAM

Στα πλαίσια της προγραμματισμένης συνέντευξης τύπου της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης και…

του Δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, ανακύκλωσης και καθαριότητας ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης είπε χαριτολογώντας για τον Μητροπολίτη Άνθιμο: “Μου κάνεις διαρκώς παρατηρήσεις επειδή αφήνω τα φώτα ανοιχτά στο σπίτι. Τώρα, όμως, χρησιμοποιώ λάμπες εξοικονόμησης ενέργειας!”.