Το συγκινητικό μήνυμα της Τζένγκο: Ελλάδα σε ευχαριστώ

Φωτογραφία: Intime
THESTIVAL TEAM
Την πρώτη της ανάρτηση μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, έκανε στα social media η Ελίζα Τζένγκο.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια Ευρώπης, ευχαρίστησε, μέσω social media, εκείνους που της έστειλαν μηνύματα αλλά και την Ελλάδα.
Το μήνυμα της Τζένγκο
«Δεν μπορώ να περιγράψω το ποσο συγκινούμαι αυτές τις μέρες, διαβάζοντας τα άπειρα μηνύματα αγάπης και υποστήριξης που μου έχετε στείλει ..
Νιώθω ευγνώμων που πέρα από την οικογένεια και τους κοντινούς μου ανθρώπους, έχω γύρω μου και όλους εσάς που χαίρεστε με την χαρά μου και με στηρίζετε στις δύσκολες στιγμές…
Για μένα αυτό είναι η μεγαλύτερη επιτυχία..
Ελλάδα σε ευχαριστώ!».





