Σοκ στον ΠΑΟΚ με Γιακουμάκη: Υπέστη θλάση, πόσα παιχνίδια θα χάσει

Ο Γιώργος Γιακουμάκης αποχώρησε με ενοχλήσεις στον δικέφαλο από το ντέρμπι με τον Άρη στο 58΄, σ’ ένα παιχνίδι όπου έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του.
Η ανησυχία στο στρατόπεδο του Δικεφάλου προφανώς και ήταν έντονη με φόντο την απαιτητική συνέχεια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του paok24.gr, ο Έλληνας στράικερ δεν γλίτωσε τη ζημιά, καθώς υπέστη θλάση στον δεξιό δικέφαλο. Η κατάστασή του θα εκτιμηθεί εκ νέου τις επόμενες ημέρες, ωστόσο δύσκολα θα επιστρέψει νωρίτερα από έναν μήνα.
Το πιθανότερο σενάριο είναι να μην προλάβει κανένα από τα επόμενα παιχνίδια με Λουντογκόρετς (11 Δεκεμβρίου) Ατρόμητο (14.12), Μαρκό (17.12) και Παναθηναϊκό (21.12). Φυσικά είναι ορατός ο κίνδυνος να χάσει ακόμη περισσότερα παιχνίδια, κάτι που αναμένεται να φανεί το επόμενο χρονικό διάστημα…





