ΠΑΟΚ: Κλείνει η θύρα 4 για μία αγωνιστική λόγω μη τήρησης των υγειονομικών μέτρων

Φωτογραφία: Intime
THESTIVAL TEAM
Για μία αγωνιστική θα κλείσει η θύρα 4 και 4Α του γηπέδου της Τούμπας, καθώς μετά τα επεισόδια στο ματς του ΠΑΟΚ με τον Άρη, συνελήφθησαν οπαδοί από τους οποίους διαπιστώθηκε ότι μπήκαν στο γήπεδο χωρίς πιστοποιητικά εμβολιασμού.
O ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε με απαγόρευση εισόδου θεατών για μια αγωνιστική της Super League στις θύρες 4 και 4Α εξαιτίας της μη τήρησης των μέτρων κατά του κορωνοϊού.
Θα εκτίσει την ποινή του στο ματς με τη Λαμία.
Η συγκεκριμένη τιμωρία επιβλήθηκε από την αστυνομική διεύθυνση Θεσσαλονίκης αφού διαπιστώθηκε η είσοδος θεατών χωρίς νόμιμο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης στο ματς με τον Άρη.
Θυμίζουμε, ότι αναμένεται και η απόφαση για την τιμωρία από τα επεισόδια του ντέρμπι.
Πηγή: sportime.gr





