ΠΑΕ Άρης: “Από εμάς ήδη έχει προβληθεί η ταινία κ. Λανουά”

Μέσα από ανακοίνωση της η ΠΑΕ Άρης παραθέτει τους λόγους για τους οποίους δεν παρευρέθηκε στην Εκτελεστική Επιτροπή της Ε.Π.Ο., τονίζοντας πως «αποφασίσαμε να απέχουμε μην θέλοντας να συμμετάσχει σε μια καλά σκηνοθετημένη ταινία».
Αναλυτικά η ΠΑΕ αναφέρει : “Στην σημερινή προγραμματισμένη συνεδρίαση της ΕΕΠ/ΕΠΟ ήταν προσκεκλημένος και ο πρόεδρος της ΚΕΔ, κ. Στεφάν Λανουά.
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ συνειδητά αποφάσισε να απέχει μην θέλοντας να συμμετάσχει σε μια καλά σκηνοθετημένη ταινία με πρωταγωνιστή ηθοποιό τον κ. Στεφάν Λανουά.
Από εμάς ήδη έχει προβληθεί η ταινία κ. Λανουά.
Τολμούμε να πούμε ότι στην σύντομη θητεία σας καταφέρατε επάξια να ξεπεράσετε τον κ. Κλάτεμπεργκ.
Για τον συμπρωταγωνιστή κ. Βάλερι επιφυλασσόμαστε για νεότερη ανακοίνωση”.





