Ο Κώστας Αντετοκούνμπο συνεχίζει στον Άρη – Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού για το τέλος της συνεργασίας

Intime
|
THESTIVAL TEAM

Μέσω ανακοίνωσης η ΚΑΕ Ολυμπιακός αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο.

Η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ευχαρίστησε τον Έλληνα σέντερ και του ευχήθηκε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας του. Ο Κώστας Αντετοκούνμπο θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη, όπου αγωνίστηκε πέρσι δανεικός στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».