Ο Κώστας Αντετοκούνμπο συνεχίζει στον Άρη – Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού για το τέλος της συνεργασίας

Intime
THESTIVAL TEAM
Μέσω ανακοίνωσης η ΚΑΕ Ολυμπιακός αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο.
Η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ευχαρίστησε τον Έλληνα σέντερ και του ευχήθηκε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας του. Ο Κώστας Αντετοκούνμπο θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη, όπου αγωνίστηκε πέρσι δανεικός στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.
💻 https://t.co/Klyxlyn0uG#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TYVIC9sw54— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 27, 2026





