Κύπελλο Ελλάδας: Ο Άρης ζήτησε εισιτήρια για ΟΑΚΑ – “Άκυρο” από Παναθηναϊκό και Αστυνομία

Φωτογραφία: Intime
THESTIVAL TEAM
Ο Άρης αντιμετωπίζει αύριο (14/01, 20:30) τον Παναθηναϊκό, για τη φάση των προημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας και το παιχνίδι θα διεξαχθεί τελικά στο ΟΑΚΑ, λόγω των εργασιών αντικατάστασης του χορτοτάπητα στη Λεωφόρο.
Σύμφωνα με το metrosport.gr, οι «κιτρινόμαυροι» αιτήθηκαν εισιτήρια για τους φιλάθλους τους, προκειμένου να βρεθούν στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, ωστόσο η απάντηση που εισέπραξαν ήταν αρνητική.
Τόσο από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, που αρνήθηκε να διαθέσει εισιτήρια στον Άρη, όσο και από την Αστυνομία, που από την πλευρά της ήταν αρνητική επικαλούμενη τον νόμο περί απαγόρευσης των μετακινήσεων μεταξύ των πέντε «μεγάλων» της Λίγκας.





