Καστορίνα μετά την ισοπαλία με τον Άρη: Είχαμε καλή απόδοση, αυτός είναι ο δρόμος

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

O Τζιανπάολο Καστορίνα, μετά την ισοπαλία του ΠΑΟΚ με τον Άρη στο “Κλεάνθης Βικελίδης”, μίλησε στην κάμερα της Nova και στάθηκε την καλή απόδοση που είχε η ομάδα του στον αγωνιστικό χώρο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Ήταν μια καλή απόδοση από την ομάδα, εκτός από τα πρώτα 15 λεπτά, είχαμε το θάρρος να κρατήσουμε τη μπάλα, ήμασταν συμπαγείς. Αυτός είναι ο δρόμος, πρέπει να είμαστε άνετοι με τη μπάλα, να έχουμε τον έλεγχο, να έχουμε έχουμε το θάρρος να παίζουμε το παιχνίδι μας και όποτε μπορούμε να το απολαμβάνουμε κιόλας».