Η ανάρτηση του Αντετοκούνμπο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες: “Εις το επανιδείν”

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ανάρτησε στα social media με διάφορες φωτογραφίες και βίντεο από το Παρίσι και… αποχαιρέτησε με τον δικό του τρόπο τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ο «Greek Freak» ήταν από τους καλύτερους παίκτες της Εθνικής Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και ο ίδιος φαίνεται πως ευχαριστήθηκε την παρουσία του στο Παρίσι.

«Εις το επανιδείν» έγραψε ο Έλληνας μπασκετμπολίστας στο Instagram δείχνοντας πως είναι αρκετά πιθανό να βρίσκεται με την Εθνική και στα επόμενα παιχνίδια της.