Εθνική Πόλο γυναικών: Ο πρωθυπουργός συνεχάρη την ομάδα για την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Φωτογραφία: LEN
|
THESTIVAL TEAM

Χαρά στους Έλληνες έδωσε η επιτυχία της Εθνικής πόλο των γυναικών, η οποία κατέκτησε την 3η θέση στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν. Πέρα απ’ το χάλκινο μετάλλιο, εξασφάλισε και τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Τα συγχαρητήριά του έδωσε και ο πρωθυπουργός της χώρας στις παίκτριες της Αλεξίας Καμμένου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με ανάρτησή του συνεχάρη την ομάδα, τονίζοντας πως «μας κάνατε όλους υπερήφανους». Χαρακτηριστικά αναφέρει:

«Η Εθνική Ομάδα πόλο γυναικών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες!

Μας κάνατε όλους υπερήφανους. Θερμά συγχαρητήρια!».