ΕΠΟ: Δώδεκα ποδοσφαιριστές ζητούν να μην δοθεί αδειοδότηση σε ΑΕΚ, Άρη και ΟΦΗ

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Συνολικά δώδεκα ποδοσφαιριστές προσέφυγαν στο Δευτεροβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας και ζητούν να μην δοθεί αδειοδότηση-αν και πήραν σε πρώτο βαθμό-σε ΑΕΚ, Άρη και ΟΦΗ.

Η κίνηση αυτή έχει να κάνει ξεκάθαρα για ληξιπρόθεσμες οφειλές εις βάρος τους από τις συγκεκριμένες τρεις ΠΑΕ.

Όπως σημειώνει το monobala.gr δικαίωμα έφεσης επί των πρωτοβάθμιων αποφάσεων αδειοδότησης έχουν μόνο οι ΠΑΕ και o επικεφαλής του τμήματος αδειοδότησης της ΕΠΟ, οι ποδοσφαιριστές ζητούν από τον επικεφαλής του τμήματος αδειοδότησης «να ασκήσει για λογαριασμό τους έφεση ενώπιον του Δευτεροβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης της ΕΠΟ», σε διαφορετική περίπτωση θα προβούν σε καταγγελία σε βάρος της ΕΠΟ στην UEFA.