Επίσημο το “μπαμ” του Άρη: Στα “κιτρινόμαυρα” ο Κεμ Μπιρτς

Κι επίσημα παίκτης του Άρη είναι ο Κεμ Μπιρτς, με την κιτρινόμαυρη ΚΑΕ να ανακοινώνει την απόκτησή του για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο 34χρονος Καναδός σέντερ (2.06μ.) ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τη Φενέρμπαχτσε, με την οποία κατέκτησε πριν μερικές ημέρες το πρωτάθλημα Τουρκίας, και πλέον θα συνεχίσει την καριέρα του με τα κιτρινόμαυρα του Άρη, ενισχύοντας τη ρακέτα της ομάδας.
Ο Μπιρτς αποτελεί την τρίτη χρονικά μεταγραφή του Άρη μετά τους Ι Τζέι Λιντέλ και Γιώργο Τανούλη, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένονται και οι ανακοινώσεις μεταγραφών των Βασίλη Χαραλαμπόπουλου, Νέναντ Ντιμιτρίεβιτς, Άνταμ Μοκόκα και Ματ Μόργκαν.
Παράλληλα σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι επαφές με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, για την υπόθεση του οποίου οι «κιτρινόμαυροι» περιμένουν την αποδέσμευσή του από τον Ολυμπιακό.
Πηγή: sdna.gr





