Τραγωδία στη Βάρη: Νεκροί δύο εργαζόμενοι που υπέστησαν ηλεκτροπληξία

Αρχείο Intime
|
THESTIVAL TEAM

Δύο άνδρες 20 και 40 ετών που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο με ηλεκτροπληξία είναι νεκροί.

Σύμφωνα με πληροφορίες διακομίστηκαν από τη Βάρη στο Ασκληπιείο της Βούλας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος τους.

Τα αίτια του δυστυχήματος παραμένουν αδιευκρίνιστα.

Το evima.gr ανέφερε νωρίτερα ότι επρόκειτο για δύο άτομα από την Εύβοια.