Τηλεφώνημα για βόμβα σε σχολείο στον Καρέα

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Συναγερμός σήμανε πριν λίγο στην Αστυνομία, καθώς άγνωστο τηλεφώνησε στο ΑΤ Βύρωνα και είπε ότι εντός μισής ώρας θα εκραγεί βόμβα στο γυμνάσιο του Καρέα.

Όπως αναφέρει το protothema.gr, αν και αξιολογείται για φάρσα, επί τόπου σπεύδει κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).

Να σημειωθεί ότι οι μαθητές του σχολείου απουσιάζουν σε εκδρομή.