Θεσσαλονίκη: “Ξάφρισαν” 1.800 ευρώ από διαμέρισμα ηλικιωμένων προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ

Φωτογραφία: Intime
THESTIVAL TEAM
Στο στόχαστρο αετονύχηδων έπεσαν ηλικιωμένοι στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, δύο άνδρες Ρομά ηλικίας 31 και 25 ετών, μπήκαν στο διαμέρισμα των ηλικιωμένων προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ και κατάφεραν να ξαφρίσουν το ποσό των 1.780 ευρώ.
Σε βάρος των δύο νεαρών σχηματίστηκε δικογραφία.





