Θεσσαλονίκη: Νεκρή τρόφιμος του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου μετά από επεισόδιο με άλλο τρόφιμο

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Μια τρόφιμος του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης έχασε τη ζωή της χθες κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.

Η τρόφιμος είχε νωρίτερα επεισόδιο με άλλο τρόφιμο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εν λόγω τρόφιμος νοσούσε από κορωνοϊό και αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.

Ο τρόφιμος με το οποίο είχε επεισόδιο φέρεται να είχε εμπλακεί προηγουμένως σε επεισόδιο με έναν ακόμη τρόφιμο, ο οποίος στη συνέχεια βρέθηκε στο κενό μετά από πτώση από παράθυρο και νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο.

Με εντολή εισαγγελέα συνελήφθη και κρατείται για έκθεση μία γιατρός, επιβλέπουσα ψυχίατρος, η οποία αναμένεται να οδηγηθεί αύριο στην Εισαγγελία Πρωτοδικών, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Φως στα αίτια θανάτου της γυναίκας αναμένεται να δώσει η νεκροψία – νεκροτομή.