Θεσσαλονίκη: Λιποθύμησε εν ώρα εργασιών 26χρονος ηλεκτρολόγος σε ΕΠΑΛ

Φωτογραφία: Αρχείο Intime
THESTIVAL TEAM
Στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο μεταφέρθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, ένας 26χρονος ηλεκτρολόγος.
Νωρίτερα, ο νεαρός μετέβη στο ΕΠ.ΑΛ. Επανομής προκειμένου να πραγματοποιήσει εργασίες στη σχολική μονάδα και για ανεξήγητο λόγο λιποθύμησε.
Άμεσα στο σχολείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τον 26χρονο και τον μετέφερε στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός ηλεκτρολόγος είναι καλά στην υγεία του και δεν συντρέχουν λόγοι ανησυχίας για την εξέλιξη της κατάστασής του.





