Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε δύο άνδρες που οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα

Αρχείο Intime
THESTIVAL TEAM
Χειροπέδες σε δύο άτομα, για τροχονομικές παραβάσεις, πέρασαν το τελευταίο 24ωρο αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα:
Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης, συνέλαβαν χθες το μεσημέρι, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, έναν 32χρονο άνδρα, διότι τον έπιασαν να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, καθώς του είχε αφαιρεθεί την προηγούμενη ημέρα για έτερη τροχονομική παράβαση.
Επίσης, αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης συνέλαβαν χθες το βράδυ, στην περιοχή των Αμπελοκήπων έναν 39χρονο άνδρα, διότι τον έπιασαν να οδηγεί δίκυκλο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, η οποία είχε αφαιρεθεί προ ημερών για έτερη τροχονομική παράβαση.





