Καρδίτσα: Θρίλερ με εργαζόμενο του ΕΚΑΒ που βρέθηκε απαγχονισμένος στο νοσοκομείο

Φωτογραφία: Αρχείο Intime
|
THESTIVAL TEAM

Τραγωδία σημειώθηκε στο νοσοκομείο Καρδίτσας σήμερα το πρωί, όταν εργαζόμενος του ΕΚΑΒ βρέθηκε απαγχονισμένος σε αποθήκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του karditsalive.net, πρόκειται για έναν 59χρονο άνδρα. Ο ίδιος ήταν εργαζόμενος του ΕΚΑΒ και δούλευε στην πρωινή βάρδια, ενώ οι συνάδελφοί του τον εντόπισαν χωρίς τις αισθήσεις του σε μια αποθήκη.

Τέλος, στο σημείο βρίσκεται η Αστυνομία και πραγματοποιεί σχετική έρευνα για τη διαλεύκανση της υπόθεσης.