Καρδίτσα: Άνδρας απειλεί να αυτοκτονήσει από τη στέγη του Δικαστικού Μεγάρου

|
THESTIVAL TEAM

Συναγερμός έχει σημάνει στα δικαστήρια της Καρδίτσας, όπου ένας άνδρας έχει ανέβει στην ταράτσα και απειλεί να αυτοκτονήσει.

Σύμφωνα με το neosagon.gr, ο άνδρας βρίσκεται από τις 09:20 στην οροφή και δηλώνει πως θα πέσει στο κενό, εάν δεν αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Προς το παρόν, το πρόβλημα δεν το έχει ξεκαθαρίσει στους αστυνομικούς που βρίσκονται στο σημείο, ενώ έχει φτάσει ειδικός διαπραγματευτής της Αστυνομίας ο οποίος προσπαθεί να καταλάβει τι ζητάει ο πολίτης.

Τέλος, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άνδρας που απειλεί να αυτοκτονήσει έχει ζητήσει να τον φέρουν σε επαφή με τη σύζυγό του, ενώ στο σημείο έχει μεταβεί και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.